Over de Webshop:

Wat is de snelste manier om contact te krijgen?
Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Hebben jullie een winkel zodat ik de producten kan zien?
Hoe lang is de levertijd?
Hoe kan ik betalen?
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze wijzigen. Kan dat?
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze annuleren. Kan dat?
Ik zoek iets wat niet in de webshop staat. Kunnen jullie dat leveren?
Ik krijg een email van Myparcel. Wat is dat?
Ik heb een product dat ik graag wil ergens anders goedkoper gezien. Wat kunnen jullie voor me betekenen?

 



Wat is de snelste manier om contact te krijgen?

Het beste kunt u ons een e-mail sturen. Dat kan via de contact pagina of naar het email adres [email protected] u krijgt dan zo snel mogelijk reactie. In spoedgevallen kunt u ook bellen naar: 06-13494811 echter is het mogelijk dat deze niet direct beantwoordt wordt.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Ja dat kan, echter alleen op afspraak. U kunt een afspraak maken door te bellen of even een email te sturen.

Hebben jullie een winkel zodat ik de producten kan zien?

Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Natuurlijk kunt u wel op afspraak langskomen om een artikel te bekijken. 

Hoe lang is de levertijd?

De levertijd wordt aangegeven bij het artikel. Wanneer een artikel de status op voorraad heeft dan zal u dit product binnen 2-3 werkdagen in huis hebben. Wanneer het product niet op voorraad is staat er achter een afwijkende levertijd zoals hieronder:

Snel leverbaar : Wij gaan er van uit dat het voorradig is bij de importeur/fabrikant en dat we het binnen 1 week kunnen leveren.
In bestelling : Dit product is besteld bij de fabrikant en hopen we zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben.
Op bestelling : Dit is voor ons geen voorraad product, wij gaan dit product dan ook speciaal voor jou bestellen. De levertijd is dan ook volledig afhankelijk van de voorraad van de leverancier of fabrikant.

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen. iDeal is daarvan de makkelijkste en snelste manier. Ondersteunt uw bank geen Ideal dan kunt u betalen via bank overschrijving of paypal.

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze wijzigen. Kan dat?

Ja dat kan, zolang de status nog niet op klaar voor verzending, verzonden of afgeleverd staat. Het beste kunt u ons daarvoor een e-mail sturen, ([email protected]) waarin u uw gegevens vermeld en wat u wilt wijzigen.


Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze annuleren. Kan dat?

Ja dat kan. Stuur ons z.s.m. een bericht of mail.

Ik zoek iets wat niet in de webshop staat. Kunnen jullie dat leveren?

Wij staan open voor al uw ideeën en opmerkingen en productaanvragen. Stuur even een email met uw opmerking naar [email protected] en wij gaan kijken wat de mogelijkheden zijn.

 

Ik krijg een email van Pay.nl of MyParcel.nl. Wat is dat?

De betalingen lopen via een betalingprovider, dit is Pay.nl. u betaald in de meeste gevallen dan ook aan hen en niet direct aan ons. Wij versturen onze pakketjes met PostNL via MyParcel. De email die u krijgt van MyParcel bevat een link met een tracking nummer daarmee kunt u makkelijk en snel uw pakketje volgen.

 

Ik heb een product die ik graag wil ergens anders goedkoper gezien. Wat kunnen jullie voor me betekenen?
U kunt ons via het contact formulier een e-mail sturen met daarin het type nummer, de prijs en waar u het product heeft gezien. Na ontvangst van uw email gaan wij onze uiterste best doen om u dezelfde prijs of een betere prijs te bieden.